Procedura importu

  1. Klient wybiera model, markę, kolor, tapicerkę danego samochodu lub sprzętu po czym podpisujemy umowę, która podparta jest 10% depozytem wartości auta w USA. Zabezpieczenie pobierane jest przez aukcje, wtedy gdy klient nie zapłaci za wylicytowany sprzęt. W razie wycofania się Państwa z kupna – licytacji przed wygraniem aukcji depozyt jest w całości zwracany.
  2. Po załatwieniu formalności związanych z podpisaniem umowy, przystępujemy do poszukiwania sprzętu lub auta, które spełni Państwa oczekiwania. Po znalezieniu odpowiedniego modelu i ustaleniu kwoty, która odpowiada klientowi, przystępujemy do licytacji.
  3. W przypadku kiedy auto lub sprzęt zostaje przez nas wylicytowane, zobowiązani zostajecie Państwo do przesłania transferu pieniędzy na stronę amerykańską w celu opłacenia kosztów tj. sprzętu, transportu z miejsca zakupu do portu oraz fracht morski. Jeśli jednak nie uda się wylicytować jest możliwość znalezienia kolejnego sprzętu lub zwrotu depozytu.
  4. Wylicytowany sprzęt transportowany jest do naszej bazy w New Jersey, gdzie załadowany zostaje do kontenera i wysłany drogą morską do Bremerhaven. Po około 3 tygodniach kontener trafia do portu, gdzie zostaje wyładowany przez firmę spedycyjną.
  5. Firma w Niemczech, dzięki Państwa pełnomocnictwu załatwi wszelkie formalności związane z odprawą celną oraz transportem pod wskazany adres w Polsce. Kopia faktury za należności celne i transport zostaną wysłane do Państwa pocztą elektroniczną i na jej podstawie dokonają Państwo przelewu za opłaty celno-spedycyjne. Oryginały dokumentów dostaną Państwo wraz z samochodem.
  6. Gdy sprzęt zostanie do Państwa dostarczony zostaje opłacenie akcyzy, przegląd oraz rejestracja w wydziale komunikacji. Jest możliwość, że nasza firma może pomóc w formalnościach rejestracyjnych.

SPROWADZAMY AUTA NOWE ORAZ UŻYWANE,
QUADY, MASZYNY BUDOWLANE, MOTORY I WIELE INNYCH.